Intrebari Frecvente

Mai jos aveti cel mai des intalnite intrebari ale clientiilor nostri. Daca aveti alte nelamuriri va rugam sa apelati cu incredere serviciul Suport Clienti valabil non-stop online si telefonic. Un operator va solutiona intrebarile si cerintele dumneavoastra in cel mai scurt timp.

Pentru a inchiria o masina de la MiniLease aveti nevoie de 2 acte de identificare: buletinul/ pasaportul si permisul de conducere. Copiile sau fotografiile documentelor se vor trimite prin e-mail la [email protected] sau se vor face in momentul livrarii masinii. De asemenea, aveti nevoie de actele in original la incheierea contractului de inchiriere.

Fiti fara grija! Se intampla si celor mai buni dintre noi. Daca intampinati orice problema tehnica/mecanica a masinii, sau sunteti parte intr-un accident, va rugam sunati imediat la numarul de contact al companiei noastre (+40 762135800). Va rugam sa incercati sa va pastrati calmul cat echipa noastra va interveni pentru a rezolva problema.

Masina se poate livra la orice adresa din Bucuresti si in locatiile disponibile. Acestea le gasiti si pe website-ul nostru. Pentru livrare in orice alta locatie se va plati o taxa in plus care se va comunica in momentul rezervarii masinii.

Pentru a extinde perioada de inchirere a masinii va rugam sa trimiteti un e-mail la [email protected], sau sa contactati telefonic serviciul MiniLease Suport Clienti, la numarul +40 762135800, care este disponibil non-stop.

Anularea rezervarii se face prin trimiterea unui email la [email protected] sau contactand telefonic serviciul MiniLease Suport Clienti (+40 762135800).

Pretul afisat este pretul final pe care il veti plati! El include numarul de kilometri pentru care ati optat, asigurarile, rovinieta, asistenta rutiera pe teritoriul Romaniei 24/7, service auto pentru intretinere sau interventii neprogramate (defectiuni), anvelope vara/iarna, masina la schimb pentru imobilizari in service mai mari de 24 ore, soferi aditionali, precum si serviciul dedicat MiniLease Suport Clienti cu program non-stop online si telefonic.

Conform contractului de inchiriere exista posibilitatea adaugarii a 2 soferi aditionali, gratuit. Avem insa rugamintea sa ne furnizati copii ale permisului de conducere si buletinului (sau pasaportului) soferilor ce utilizeaza masina.

Pentru a calatori in alte tari cu masina inchiriata este nevoie sa ne anuntati in prealabil, prin email la [email protected] , sau contactand telefonic serviciul MiniLease Suport Client (+40 762135800). Va vom pune la dispozitie procura si asigurarile necesare.

Garantia este un depozit in bani aferent si specific masinii inchiriate, reprezentand contravaloarea primei rate a abonamentului. Rolul garantiei este de a acoperi fransiza aferenta asigurarii masinii, in caz de eveniment,  si/sau eventualele diferente ce pot apare in cazul inapoierii masinii inainte de terminarea perioadei contractuale (prin schimbarea abonamentului initial cu un abonament ce se potriveste mai bine perioadei utilizate efectiv). Garantia se poate plati cash, sau cu cardul, si se inapoiaza la sfarsitul perioadei de inchiriere in situatia in care nu a fost utilizata. In situatia utilizarii garantiei, pe parcursul abonamentului, aceasta va trebui readusa la valoarea initiala.

Abonamentul este incheiat pentru o masina, perioada, si un numar specific de kilometri. In cazul in care se doreste schimbarea autoturismului, aceasta se poate face prin terminarea anticipata a abonamentului aflat in derularea si inceperea unuia nou pentru masina, perioada si numarul de kilometri dorit. Trimiteti un email pe adresa [email protected] cu urmatoarele informatii: link-ul cu masina dorita din flota noastra de masini si perioada pentru care se doreste inchirierea. Serviciul Minilease Suport Clienti va va contacta pentru a confirma disponibilitatea automobilului ales, informatiile financiare referitoare la noua inchiriere pe termen lung, diferentele de plata pentru vechiul abonament (daca este cazul) si data posibila pentru schimb. Predarea vechiului automobil si preluarea celui nou se vor face in acelasi moment. Automobilul nou va putea fi luat pe o perioada minima de 1 luna (durata minima de inchiriere).

Fiind vorba de o inchiriere pe termen lung, cu conditii speciale in ceea ce priveste pretul si serviciile oferite in abonament, perioada minima de inchiriere (1 luna) nu permite schimbarea autoturismului decat la expirarea ei.

Absolut! Kilometrii neutilizati pot fi transferati catre lunile urmatoare din perioada de inchiriere. Ceea ce va conta sunt kilometrii parcursi pe intreaga perioada a inchirierii. Kilometrii nu pot fi insa transferati catre alte abonamente, chiar daca este vorba de prelungirea sau modificarea celui existent.

Nici o problema! După ce ați returnat mașina, vă vom trimite o factură separată. Abonamentul lunar contine un numar de 3,000 km. Kilometrii ce depasesc acest prag vor fi taxati cu suma de 12 euro/100km (TVA nu este inclus). Pur și simplu corect!

Da, mașina trebuie preluata personal de către persoana care a făcut rezervarea, iar în cazul unui vehicul dintr-un grup de vehicule de către cel mai frecvent șofer. Vă rugăm să aduceți actul de identitate cu care ati efectuat rezervarea precum si permisul de conducere valabil, în scopuri de identificare.

MiniLease înseamnă flexibilitate. De aceea vă putem oferi un pachet de livrare-preluare direct la adresa dorita, gratuit pentru locatiile unde activam (Bucuresti, Sibiu, Bacau si Craiova)! In cazul livrarii in alta locatie va rugam sa contactati MiniLease Serviciu Clienti fie pe email-ul [email protected], fie telefonic la +40 762135800. Vă rugăm să aveți permisul de conducere pregătit pentru identificare. 

Vă rugăm să nu uitați să returnați vehiculul cu un rezervor plin de combustibil, nedeteriorat, curățat (spălarea și aspirarea autovehiculului), cu toate cheile, componentele și documentele asociate

Automobilele MiniLease ar putea fi inscriptionate, dar foarte discret. Puteti găsi logo-ul nostru pe suportul plăcuței de înmatriculare și/sau un mic autocolant pe spatele mașinii. Deoarece ar trebui să se simtă ca mașina dvs. personală, aveți posibilitatea să eliminați în orice moment această marcă

Vom depune toate eforturile pentru ca dvs. sa primiti exact automobilul selectat. Daca acest lucru nu va fi posibil, veti primi o masina similara, cu mici diferente ce vor tine in principal de culoare.

In forma si sanatoase! Oferta noastră constă din vehicule la fel de bune si tinere ca și noi. Mare parte din mașinile noastre au mai puțin de 2 ani și mai puțin de 50 000 km rulati. Vârsta maximă este de 36 de luni, kilometrajul maxim fiind de 80'000 km

Va rugam sa ne contactati fie in scris, la adresa [email protected], fie telefonic (+40 762135800), pentru a fi programat pentru inspectia periodica (indicata de computerul automobilului) sau pentru schimbul de anvelope. Va rugam sa aveti in vedere un interval de 10 zile lucratoare intre momentul notificarii si momentul in care veti fi programat pentru interventie. In cazul in care, din motive obiective (identificarea la automobilul dvs. a unor reparatii suplimentare), automobilul va fi imobilizat pentru mai mult de 24 de ore veti beneficia de alt autoturism la schimb in mod gratuit. Nu putem insa garanta ca va fi aceeasi clasa precum masina dvs. De asemenea, ne rezervam dreptul ca, in cazul in care dvs. nu solicitati inspectia periodica sau schimbul de anvelope, si in baza evidentelor noastre, sa va contactam pentru programarea lor. Siguranta dvs. este prioritatea noastra! 

Bineinteles! Pur și simplu contactați-ne la [email protected] și vă vom trimite o ofertă corectă, la un preț imbatabil!

Doriti să renunțati? Nimic mai simplu! Aceasta este diferenta majora intre abonamentul MiniLease, o forma de inchiriere auto pe termen lung, si alte forme de detinere ale unei masini: leasing operational, leasing financiar, achizitie, inchiriere pe termen scurt etc. Posibilitatea de a stopa abonamentul! După durata minimă de 1 luna a perioadei de inchiriere, puteți anula contractul în orice moment. Trebuie doar să ne trimiteți un e-mail la [email protected], permițând o perioadă de notificare de cel puțin 10 zile lucratoare înainte de incetare. Vom plasa perioada utilizata efectiv in abonamentul care o incadreaza cel mai bine. Se va recalcula costul inchirierii efective